GESLAAGD!

30 juni 2009

We zijn allebei GESLAAGD!!!! En het is alweer 1,5 week geleden dat we dat leuke nieuws gehoord hebben. Ikzelf werd al voor half 4 gebeld, en ik kon het vooral niet geloven dat ik geen onvoldoende's had gehaald! Niet eens voor wiskunde, wat zoals verwacht erg slecht ging. Maar om kwart voor 4 hadden heel veel vriendinnen al gehoord dat zij gelukkig ook geslaagd waren, alleen Feer nog niet! Daardoor gingen we ons nog meer zorgen maken.. Gelukkig belde Feer me iets later op, ze was ook geslaagd!! Op 0,1 punt, dus we waren heeel erg blij! En onze mentor was bij haar langs gekomen, vandaar dat het zolang had geduurd. Nu 1,5 week later lijkt dit moment al erg lang geleden want de laatste tijd was erg druk en bestond uit solliciteren en feestjes vieren. Dat laatste gaat erg goed, alleen het werk zoeken is toch best moeilijk. Ik heb al meerdere sollicitatie's en 2 proefdagen achter de rug, maar om verschillende redenen heb ik hét baantje nog niet gevonden. Morgen heb ik een sollicitatie bij Lucardi, dus wie weet is dat iets. En anders geef ik het op, en kruip ik achter de kassa.