From 9 to 5

12 juli 2009 - s-Gravenhage, Nederland

Ik heb een baan!:D En het is dan ook meteen een BAAN: 5 dagen in de week, van 9 tot 5, lunchen in de kantine, achter een bureau, in een groot gebouw met lift en pasje! Maar het is wel heel leuk, en ik verdien eindelijk met grote hoeveelheden geld:) Waarvan ik erg veel nodig heb voor onze reis.. Naast deze fijne gebeurtenis heb ik ook nog mijn diploma mogen ontvangen en ben ik 18 geworden! Het kado wat ik van mijn ouders heb gehad is erg handig voor de reis, namelijk een "flashback"tas. En ik ga hem dinsdag meenemen naar Groesbeek dus ik hoop dat ie bevalt.

1. Mandy:
    31 december 2009
    OOOOH, ik ben erg blij om van 9 tot 5 samen met jou te mogen werken in het grote gebouw ☺

Vandaag alweer je aller, aller, allerlaatste werkdag bij Lucardi. Het is echt supersnel voorbij gegaan de tijd. Zucht (en nu klink ik ook als m'n oma). Je bent een superleuke collega en zeeer collegiaal. Het was TOP, dankjewel hiervoor!

Veel plezier op reis. En mocht ik toch ik nog naar California gaan, ga je het zeker van me horen!