Bijna weg!

3 januari 2010 - Den Haag, Thuis, Nederland

Ja, nu komt het allemaal wel heel dichtbij. Want zaterdag vertrekken we al! Bijna alles is gelukkig geregeld, en ik heb m'n tas zelfs al een keer proef-ingepakt. En, joehoe, er zijn al mensen die mijn blog lezen:) Daarom zal ik even uitleggen wat er nu precies allemaal gaat gebeuren:

Fera en ik gaan voor een half jaar op reis. We beginnen 9 januari in Curacao, en hier zullen we ongeveer 2,5 maand blijven. Hierna gaan we door naar Florida, Californië, steden rond New York(en New York zelf natuurlijk), de oostkust van Canada en als laatste gaan we even langs in IJsland. In Curacao willen we een baantje zoeken, maar de rest van onze reis gaan we alleen maar rondtrekken, alles zien en meemaken.

Ik hoop dat ik volgende keer spannende verhalen te vertellen heb!

Linda

1. soraya:
    3 januari 2010
    Heejj Linda!

Ik wens je heeel veel plezier op je reis!! Ik zal zeker zo nu en dan op je blog kijken, ben zeer benieuwd!

xxx
    Soraya
  2. Gerard Mazer:
    4 januari 2010
    Hee Linda,

Wij wensen jullie veel goeds en een behouden reis.

Zullen jullie uitkijken? Eerst naar links en dan naar rechts kijken bij het oversteken. (hihi geintje) maar even serieus. Geniet ervan en tot over een paar maanden.

Gerard , Manon en de jongens
  3. Fera:
    Ahhhh Lin ik kan niet meer wachten!!! CU donderdag! X
    P.S. Past het bij jou normaal in je tas? Bij mij dus echt niet haha!
  4. je zusje (:
    heey!
    ja, inderdaad, nog een paar daagjes, dan ga je na 2 jaar ideeen maken toch eindelijk echt weg. het zal eerst wel even wennen zijn, maar ik denk dat als we er aan gewent zijn dat je niet meer in nederland bent dat ik dan ook al in Curaçao zit;)
    ik zal heel veel op je blog kijken en je gaan missen!

xx
  5. Alice van Laar:
    5 januari 2010
    Lin mijn oudste nichtje van die kant gaat een Echte Reis maken samen met Feer.... Super meiden! Sterkte met het volproppen van de tassen - wedden dat je teveel meesjouwt :-) en een goeie vlucht vast zaterdag. Tot ziens op je blog Linda!

Alice
  6. Samantha:
    heej

wat leuk joh! :D
    veel plezier ;)
  7. Corinne:
    6 januari 2010
    Lieve Linda,

Lang over gedroomd, heel hard voor gewerkt maar nu gaat het bijna echt beginnen! Veel over gesproken, zorgen over gehad, maar jullie bewijzen toch maar even, dat als je écht iets wilt en daar je best voor doet, je dat ook kunt bereiken!!!
    Zorg goed voor jezelf en voor Fera, zodat jullie optimaal kunnen genieten van deze ervaring. En vanaf thuis volgen we jullie met veel liefde & plezier en genieten wij met jullie mee. Take care!

XXX Corinne
  8. Karin:
    6 januari 2010
    Hallo Linda, ik ben Fera's tante en wil jou natuurlijk ook een hele fijne tijd wensen. Ik ga jullie blog op de voet volgen en alles lezen wat jullie meemaken.
    Veel plezier samen, en pas goed op elkaar!

Groetjes,
    Karin
  9. Ada van den Boomgaard:
    7 januari 2010
    Hoi Linda,
    Een hele goede reis, geniet van alles wat je ziet en doet.
    Wees vooral voorzichtig en blijf verstandig bezig!
    Ennuh..... vergeet ons niet he?

groetjes Ada
  10. maurits:
    8 januari 2010
    hoi lin
    morgen is het al zo ver. aan jou is nog niet veel te merken(aan zenuwen maar dat komt morgen nog wel. ik moet vroeg opstaan om je uittezwaaien maar dat heb ik er wel voor over. want je zus gaat niet zo vaak een half jaar op reis. gelukkig kan ik je nog opzoeken in curacoau , want anders zou ik niet weten hoe ik dat zou moeten doen. een half jaar zonder m`n grootste zus
    ik wil je wel gaan vertellen dat je moet genieten en dat je voorzichtig moet doen maar dat heb je al honderd keer gehoord(maar doe het tog maar)
    doei en veel plezier op je reis
    groetjes van je grote broer ( maurits en je moeder die nu ook meeleest.
    p.s. wat kan jij series naar die laptop van je staren zeg(zijn dat al de eerste zenuwen?)
  11. Germa van de Velde:
    9 januari 2010
    Ha Linda,

Vandaag eindelijk echt op reis! wij wensen jou Linda en je vriedin Fera een fijne en goede tijd, daar aan de andere kant van de wereld, geniet ervan, meteen goede raad van je tante, wees voorzichtig en verstandig dan komt je heel ver!! Veel succes

liefs, Jack, Germa, Esmée, iwan en Joyce
  12. Margreet van Barneveld:
    10 januari 2010
    Lieve Linda,

Je bent nu in Curacao! Ik sprak je moeder vanmorgen en ze vertelde me dat jullie goed waren aangekomen. Het is vast heerlijk warm weer. Hier is het koud, maar dat wist je wel. Ik ga zo nog even schaatsen, samen met Maite! Geniet van alles en we hopen gauw wat van je te lezen.

Liefs Dirk, Margreet en Maite
  13. Corry:
    10 januari 2010
    Lieve Linda je eerste dag zit er bijna op. de eerste dag van de hoeveel?dat hebben we niet geteld.Ik ben benieuwd hoe je met de warmte om gaat.Hebben jullie een beetje kunnen slapen na alle drukte van deze dag en reis?Hoe was het vliegen?
    Heb je al cornflakes of mueslie gekocht?
    kus mama
  14. je zusje (:
    11 januari 2010
    heey lin!

hoe is het daar? we zitten heel erg op je volgende blog te wachten! hopelijk is het daar niet te warm. hier in nederland sneeuwt het nog lekker rustig door en daar zal voorlopig geen eind aan komen. gister gewoon wel 5 minuten geschaatst:p

xxx